CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 8, 2013

si dia yang menjadi teman ku kini...

assalamualaikum....

apa khabar kepada yang sedang membaca post nie?? sihat ke?? hopefully semuanya sihat2 la ye..huhu...

lama tak menulis dalam blog comey nie...hari nie tetiba rasa nak menulis pulak..hihi..

aku sekarang tengah bahagia sangat2...sebaaaabbbbbb aku dah jumpa dengan bakal teman hidup yang akan melengkapi segala kekurangan aku suatu hari nanti...dia merupakan senior aku masa sekolah menengah dulu...dan dia nie sangat la pemalu masa zaman sekolah dulu..sombong pun ye la jugak..al-maklum la, masa dia form 5 aku baru masuk form 1 so mana la dia nak tegur adik2 junior yang masih berhingus nie kan..huhu...

nak di jadikan cerita masa sekolah dulu aku pun ada jugak la minat2 kat dia..tapi tak pernah terfikir pun yang aku akan menjadi teman dia suatu hari nanti..cuma minat2 biasa je...tapi Allah lebih mengetahui apa yang terbaik unuk hamba-Nya..

aku berkenalan dengan dia melalui facebook..masa tu tak sangka pulak dia akan tegur aku lepas accept friend request aku..dan masa tu entah kenapa hati aku terdetik sesuatu...dan dari perkenalan yang biasa tu lama2 kami jadi kawan..dan dari kawan biasa bertukar mejadi teman rapat sejak dia berpindah ke KL..selalu keluar makan sama2, shopping sama2..so lama2 bila dah terlalu rapat, ada suatu perasaan yang wujud antara kami yang kami sendiri tak sedar...yang menyedarkan aku tentang semua nie ialah kawan2 aku..mereka lebih nampak tentang hubungan kami berbanding diri kami sendiri..dan semakin lama hubungan kami terjalin dengan sendirinya..perasaan sayang sebagai kawan berubah kepada rasa cinta...

semakin hari semakin sayang...itulah yang sedang berlaku antara kami...dan sekarang kami sedang merancang untuk berumah tangga..insyaAllah jika tak ada apa2 halangan kami merancang untuk menamatkan zaman bujang pada bulan 5 tahun depan..tapi kalau saving kami dah cukup, mungkin akan dipercepatkan...huhuhu...

aku harap sangat2 dia akan jadi yang terakhir dalam pencarian aku..dia dah curi hati aku sepenuhnya..dalam hati aku cuma ada dia..semoga apa yang di impikan menjadi kenyataan..insyaAllah...







No comments:

Post a Comment