CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 13, 2013

kekurangan...

assalamualaikum to all readers...how are u there? first of all aku nak wish HAPPY SCHOOL HOLIDAY!!!! aku kan cikgu sekolah..so bila sampai time cuti sekolah confirm la aku akan melompat keriangan..huhuhu

dalam post kali nie tak ada apa sangat yang aku nak ceritakan..mungkin cuma sekadar luahan rasa yang nak dikongsi bersama..ok, sekarang nie aku dah berpasangan semula..bak kata orang tak kenal maka tak cinta kan..situasi aku sekarang nie macam tu la..masa berkawan segalanya nampak sempurna..tapi dah menjadi lumrah kan..Allah dah cipta kita dengan kelebihan dan kekurangan tersendiri..bercerita tentang kekurangan, pasangan aku nie kekurangannya ialah dia seorang yang panas baran dan kurang sabar sikit..huhu..tapi nasib baik la aku nie seorang yang cool dan penyabar..nampak tak kat situ pro & contra antara kami?? hihihi....

tapi dah kerana sayang aku kena sentiasa ingatkan dia tentang sabar..kadang-kadang aku pun pemarah dan setiap kali aku marah dia la yang akan menyejukkan aku..bila dia pulak marah aku akan cuba sebaiknya untuk sejukkan dia..aku nak dalam hubungan kami biarlah segala kekurangan dia diperbaiki dengan kelebihan aku dan kekurangan aku diperbaiki dengan kelebihan dia..barulah akan sempurna dan saling melengkapi....ceeewwaaaahhhh!!!! huhu...

tak dinafikan sekarang aku makin sayangkan dia..kalau sebelum nie aku tak kisah kalau ada girl2 lain yang dok call or mesej dia..tapi sekarang tak lagi...sebelum nie aku tak cemburu tapi sekarang aku dah mula cemburu..kadang-kadang bila aku cemburu aku tak tunjukkan pada dia sebab aku tak nak perasaan cemburu tu merosakkan hubungan kami..so aku pendamkan je dalam hati..muka nie sikit punya cute je depan dia, senyum2 semua bagai..tapi dalam hati nie pedihnya Allah je yang tau..huhu....kadang2 aku akan cakap jugak kat dia bila tiba masa yang sesuai..hihi...

ok lah...cukup sampai sini dulu la kot...next time bercerita lagi..sebab this is my memories so akan aku abadikan segala kenangan2 terindah dalam hidupku dalam memories nie....(^_^)

No comments:

Post a Comment