CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 14, 2013

will miss him.....

assalamualaikum....hye all readers....today is the last day for school session 2013...confirm aku akan rindukan students aku yang akan melangkah ke alam sekolah rendah....bercakap soal rindu, hari nie hari jumaat....esok dah hari sabtu...bermakna malam esok aku akan bersiap sedia untuk 'fly' ke serawak....bercuti bersama rakan2 sekerja....bermakna jugak yang aku akan tinggalkan kekasih hati aku tu selama 3 hari...nampak macam sekejap je pun kan....tapi sebenarnya inilah kali pertama kami berjauhan setelah kami dah mula serius....bukan tak pernah pun selama nie....pernah je, cuma sebelum nie perasaan sayang tu belum lagi kuat...tapi sekarang lain pulak citenya kan....huhuhuhu

trip aku tu dari 17hb nov sampai 19hb nov....so selama 3 hari tu la dia akan bebas tanpa aku....agak2 dia rindu aku tak ek??? hehehe....soalan bengong!!!!...

ok lah, sampai sini dulu ye....dah penat sangat mengemas lepas jamuan akhir tahun tadi....time to sleep la pulak...huhu

pesananbuatkekasih : take care ye sayang....i will miss you....saaaanggaaaaat2.....hihihihi

encik shazwan yang encem....i will miss u....tak mau nakal2 tau...love u!!!! hihi...

No comments:

Post a Comment