CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 21, 2013

Assistant Manager vs Assistant Principal

Assalamualaikum kepada rakan2 blogger sekalian....sihat ke??? hopefully semuanya sihat2 la ye....huhu
aku happy sangat sebab cik abang aku dah confirm jawatannya sebagai AM kat Bank Islam tu....alhamdulillah, rezeki dia setelah lama menunggu....lepas nie boleh la kawen kannnnn.....huhuhu
tapi bila tengok pada jawatan aku dan dia nampak macam comey je kan....Asst. Manager dengan Asst. Principal....huhuhu
Agk2nya nanti kalau nak isi borang apa2 bila isi bab bahagian pekerjaan tu mesti nampak macam serasi je......hehehehe (berangan kejap)
apa2 pun tahniah untuk my sayang tu....hope dia sentiasa ingat dari mana dia bermula....dan yang paling penting sentiasa bersyukur dengan rezeki dia...berharap jugak yang hati dia tetap teguh untuk aku...hihihi

that's all for now......nanti aku akan update cerita percutian aku kat Sarawak tu ye....veeerrrryyy happening sampaikan aku rasa tak nak balik....huhuhu
tunggu tauuuuuuu.......haha

bye-bye....!!!!!

No comments:

Post a Comment